Przywitania słów kilka

18:44:00



Początki są wyzwaniem, niełatwo jest napisać sensowny pierwszy post na blogu, podobnie jak niezręcznie czuje się jubilat stojący na środku klasy, słuchający "Sto lat" śpiewanego przez klasę..;) Właśnie, niezręczność to słowo-klucz dzisiejszego posta - no bo jak w kilku zdaniach opowiedzieć jakie miejsce własnie tworzę, w jakim kierunku pójdzie blog? Nie chcę składać gołosłownych obietnic, lecz po prostu zacząć pisać, tworząc w ten sposób klimat miejsca, swoisty charakter bloga. Nie przeciągając - zapraszam na wstępu słów kilka.

Witajcie, mam na imię Amelia i jestem studentką architektury krajobrazu. Od dawna nosiłam się z zamiarem stworzenia małego skrawka w Internecie, gdzie będę mogła wyrazić siebie. Zastanawiacie się, skąd wzięła się nazwa bloga? Już pędzę z wyjaśnieniami: poliptyk to rodzaj dzieła sztuki  składającego się z kilku obrazów tworzących spójną kompozycję. Chciałabym, żeby blog był takim właśnie  miejscem w sieci, wielowymiarowym, zachęcającym do działań kreatywnych na różnych płaszczyznach życia, a zarazem miejscem, gdzie mogę podzielić się z Wami swoimi przemyśleniami. Opis brzmi bardzo ogólnikowo? Zapraszam do dalszej lektury, a wszystko stanie się jaśniejsze :)
Mam nadzieję, że mój blog będzie dla Was przyjemnym miejscem:)

Do zobaczenia w kolejnym poście,
Amelia

You Might Also Like

0 komentarze