Personalizacja pendrive'a - proste, sprawdzone sposoby || Personalizing your pendrive - tested and easy ideas

19:37:00

personalizacja pendrive, DIY, zrób to sam, do it yourself


Popularne ksero na pętli tramwajowej. W drodzę na uczelnię wpadam wydrukować materiały. Dzień mija, nic specjalnego się nie dzieje. Wieczorem dostaję wiadomość na facebooku wiadomość od nieznajomej z pytaniem, czy przypadkiem nie zgubiłam dziś pendrive'a?


Ups.


Popular copy point next to the tram stop. On the way to university I ran there to print materials.  In the evening I got a message on a Facebook message from a stranger asking whether I had lost USB stick today?

Oops.


Sprawdzam. Faktycznie, nie ma go w torebce. I co teraz? Dzięki pomocy miłej nieznajomej odzyskuję zgubę w punkcie ksero. Jak się okazuje, pani dysponuje całą kolekcją zagubionych patyczków, w tym dokładnie takich samych modeli, jak mój. Dzięki kolorowej przywieszce, którą przyczepiłam do swojego jakiś czas temu, bez problemu lokalizuje zgubę:). 

Dziś chciałabym się podzielić z Wami kilkoma łatwymi, szybkimi i tanimi sposobami na małe DIY.

Dzięki zmianie wyglądu pendrive'a:
  • łatwiej odnajdziesz sprzęt wśród innych,
  • nadasz mu niepowtarzalny, własny styl,
  • ułatwisz sobie szukanie - dużo szybciej znajdziesz pendrive z zawieszką jego wymiarów lub większą ;)
Okej, to zacznijmy działać - co będzie potrzebne?
  • karabińczyk - nie jest to element konieczny, lecz jeśli macie pod ręką to polecam - wygodniej używa się z nim pendrive'a . Dostępny np. w empiku.



  • wszelkiego rodzaju wstążki, sznurki, włóczka, gumka....lub coś innego nadającego do wiązania:)


  • koraliki



Przykładowe breloki:






Która z pendrive'owych metamorfoz przypadła Ci do gustu? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja sobie doczepiłam breloczek z tego kursu:
    http://kurs-bizuterii.pl/handmade/kurs/217/0/32/brelok_krysztalowy_skorpion.html
    I już wiem, że moje :-) :-)

    OdpowiedzUsuń